NINTENDO WII U BASIC PACK WHITE herní konzole. Kapacita vnitřní paměti 8 GB, USB, kompatibilní s většinou Wii her a příslušenstvím, mechanika BD-R, pohybový sensor Gyroskop. Rozměry: v. 50 cm, š. 20 cm, h. 30 cm.
Zakupte si NINTENDO WII U BASIC PACK WHITE herní konzoly. GamePad je vybaven pohybovými sensory, čelní kamerou s mikrofonem či technologií NFC.
Technická specifikace herní konzole NINTENDO WII U BASIC PACK WHITE:
- Barva: bílá
- Typ: Nintendo Wii U
- Úhlopříčka displeje: 6“
- Výška: 50 cm
- Šířka: 20 cm
- Hloubka: 30 cm
- Hmotnost: 2 kg
- Kapacita vnitřní paměti: 8 GB
· Kompatibilní: s většinou Wii her a příslušenstvím
- Typ vnitřní paměti: Flash
- Mechanika: BD-R
- HDMI: ano
- Počet USB 2.0: 4
- Počet USB 3.0: 0
- Stereo reproduktory: ano
- Senzorová lišta: ano
- Vibrační odezva: ano
- Technologie NFC: ano
- Funkce zpětné vazby: ano
- Integrovaný mikrofon: ano
- LAN: ano
- Wi-Fi: ano
- Podpora paměťových karet: ne
- Pohybový senzor: Gyroskop
- Hra v balení: ne
· Obsah balení: Wii U+interní paměť Flash 8 GB, GamePad Wii U, Stylus, AC adaptér konzole, AC adaptér GamePadu, kabel HDMI
SD (Secure Digital) je paměťová karta používaná v přenosných zařízeních včetně digitálních fotoaparátů, přenosných počítačů a mobilních telefonů.
SDHC je nástupnickou technologií výroby karet SD. Mezi klíčová pozitiva se řadí především možnost výroby paměťových karet kapacit nad 2GB. Čtečky s podporou SHDC jsou zpětně kompatibilní s SD kartami.
Bluetooth je komunikační technologie sloužící k bezdrátovému propojení mezi dvěma a více elektronickými zařízeními, jakými jsou například mobilní telefon, tablet nebo osobní počítač.
AC motor patří mezi nejrozšířenější pohon různých zařízení. Pracuje na střídavý proud a díky své jednoduché konstrukci se vyznačuje vysokou spolehlivostí. Tok energie mezi hlavními částmi motoru je zajištěn pomocí elektromagnetické indukce. Proto se někdy můžeme setkat s označením indukční motor.
LCD (Liguid Crystal Display) je zobrazovač z tekutých krystalů. Je tenké a ploché zobrazovací zařízení skládající se z omezeného (velikostí displeje) počtu barevných nebo monochromatických pixelů seřazených před zdrojem světla nebo reflektorem