Zákaznická linka 800 121 120
53 prodejen s odběrem zdarma

Košík 0

Váš košík

Cena celkem: 0 Kč

Přejít do košíku

Info u uživateli

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Vážení zákazníci,

právě probíhá aktualizace našeho elektronického obchodu. Omluvte, prosím, případné nezvyklé chování funkčnosti nebo vzhledu. E-shop bude plně funkční od 22. 4. 0:00.

Děkujeme za pochopení.

Stáhněte si mobilní aplikaci s akčním katalogem:

Stáhněte si aplikaci z Google PlayStáhněte si aplikaci z App Store

Často kladené otázky

Jak objednat zboží

Co znamená tlačítko „Koupit na prodejně“?

Tímto tlačítkem zjistíte dostupnost zboží a rovnou si jej můžete zakoupit/zarezervovat na Vámi zvolené prodejně. Bez objednávky v internetovém obchodě si zboží nemůžete na dané prodejně vyzvednout.

Co znamená tlačítko „Dodat domů“

Tímto tlačítkem objednáte Vámi zvolené zboží na adresu kdekoliv v ČR. Zboží Vám doručí přepravce.

Mohu si zboží objednat telefonicky?

Ano. Zavolejte na bezplatnou linku 800 121 120 a operátorce sdělte zboží, které si chcete objednat. Spolu již dořešíte způsob převzetí a platbu.

Jaké jsou možnosti doručení zboží?

Jednoduché schéma naleznete zde

Jak mohu za objednané zboží zaplatit?

Jednoduché schéma naleznete zde

Jak probíhá nákup na splátky a schvalování úvěru?

Zboží s prodejní cenou nad 2500 Kč si můžete pořídit a financovat úvěrem. Více informací o splátkách naleznete zde.

Jsou na prodejnách Expert stejné ceny jako v internetovém obchodě?

Na našich prodejnách nejsou stejné ceny jako na našem internetovém obchodě. Pokud tedy chcete zboží za cenu, kterou vidíte v našem internetovém obchodě, je nutné si jej objednat.

Jsou ceny pořád stejné?

Ceny sortimentu se mohou měnit denně.

Mohu si na prodejně zboží prohlédnout a případně nepřevzít?

Ano. Případně můžete využít odborných rad našich prodavačů, kteří Vám mohou doporučit jiné zboží přímo na prodejně.

Musím se u vás registrovat při nákupu?

Nemusíte. Pro nákup na prodejnách stačí vyplnit je emailovou adresu a telefonní číslo, aby Vás prodejna mohla kontaktovat, až pro Vás bude zboží připraveno k odběru. Pro doručení přepravcem na adresu potřebujeme znát ještě Vaší adresu, na kterou má přepravce zboží doručit.

Mám si zboží objednat v internetovém obchodě nebo jít rovnou na prodejnu?

Zboží je nutné si objednat v internetovém obchodě, jinak nebude možné jej na prodejně vydat. Zboží se expeduje až na základě internetové objednávky.

Kdy si mohu zboží vyzvednout na prodejně?

Jakmile prodejna naskladní veškeré zboží z Vaší objednávky, zašle Vám výzvu k osobnímu odběru na email a telefon (SMS), který jste uvedli v objednávce.

Kdy mi přepravce doručí zásilku domů?

O předání zásilky přepravci budete informováni emailem a SMS. Přepravce doručuje zboží následující pracovní den mezi 7:00-17:00. Termínovaný závoz není možný. Proto doporučujeme zvolit adresu, kde bude osoba, která může převzít zásilku celý den.

Jak zjistím stav své objednávky?

O průběhu vyřizování objednávky Vás informujeme emailem. Pro objednávky s osobním odběrem kontaktujte vždy Vámi zvolenou prodejnu. Pro objednávky s dodáním na adresu kontaktujte vždy obchod@expert.cz nebo 800 121 120

Jak dlouho budu mít na prodejně zboží rezervované?

Po odeslání výzvy k osobnímu odběru blokujeme pro Vás zboží 3 dny. Pro prodloužení této lhůty kontaktujte přímo Vámi zvolenou prodejnu.

 

Služby

Co znamená prodloužená záruka?

Více informací o prodloužených zárukách naleznete zde. Prodloužené záruky nelze uplatnit při nákupu na IČ (při zadávání firemních údajů do objednávky).

Co znamená „Expertní výměna“?

Více informací o prodloužených zárukách naleznete zde.

Co je odvoz starého spotřebiče?

S objednáním nového spotřebiče s doručením přepravcem, si můžete zaplatit doplňkovou službu. Dopravce pak odveze starý spotřebič a na své předá jej k odborné likvidaci. Tato služba je zpoplatněná. Je vždy nutné, mít takový spotřebič řádně odpojen, vysušen a připraven k jednoduchému odvozu.

Co je výnos do patra s dopomocí?

S objednáním nového spotřebiče s doručením přepravcem, si můžete zaplatit doplňkovou službu. Dopravce Vám těžší zboží (např. pračku, ledničku spod.) doveze až k bytu v patře na rudlu. Z Vaší strany je nutné řidiči pomoci s výnosem.

 

Reklamace a vrácení zboží

Zboží bylo poškozené při předání přepravcem.

Doporučujeme zboží při přebírání od přepravce zkontrolovat. V případě zřetelného poškození doporučuje s přepravcem okamžitě sepsat protokol. Zboží v takovém případě nepřebírat a nechat ho odeslat zpět. Kopii protokolu nám odešlete na obchod@expert.cz a my Vám zašleme nový kus pokud jej máme k dispozici. Případně s Vámi rychle dořešíme další postup.

Pokud jste zjistili poškození zboží až po odjezdu přepravce, bez zbytečného odkladu nás kontaktujte na obchod@expert.cz nebo na telefonní linku 800 121 120.

Zboží bylo poškozené při předání na prodejně.

Při přebírání zboží na prodejně doporučujeme zboží zkontrolovat včetně veškerého příslušenství. Pokud je zboží poškozené, řešte toto s danou prodejnou neprodleně po zjištění nedostatků.

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

V případě objednávky přes internetový obchod (s dodáním domů i s osobním odběrem na prodejně), u nás můžete vrátit nepoužité zboží do 30 dnů od převzetí zboží. To neplatí v případech, kdy jste si kupovali zboží na prodejně bez předchozí internetové objednávky.

Pokud jste objednávku vyzvedávali na prodejně, zboží se dostavte vrátit na tu samou prodejnu. Pokud Vám byla objednávka doručována přepravcem, zboží vracejte na adresu uvedenou na faktuře (daňovém dokladu). Zboží není možné vracet tam, kde jste zboží nekupovali.

Kam mohu reklamované zboží zaslat?

Pokud jste zboží zakoupili na prodejně, kontaktujte prosím konkrétní prodejnu. Pokud Vám bylo zboží zasláno přepravcem domů, kontaktujte nás na obchod@expert.cz nebo 800 121 120. Případně se rovnou můžete obrátit na autorizovaný servis, který naleznete v tomto seznamu.

Co vše musím dodat k reklamaci?

K reklamaci postačí například účtenka či záruční list a popis vady.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými předpisy, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Mohu reklamaci nějak urychlit?

Reklamaci je možné urychlit tím, že zboží odešlete přímo do autorizovaného servisu (seznam zde). Případně si domluvit v autorizovaném servise příjezd reklamačního technika.

Kde zjistím aktuální informace o stavu mé reklamace?

Dotazem na tu prodejnu či servis, kde jste zboží reklamovali.