272 122 122 72 výdejních míst s odběrem zdarma
Přihlášení
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Registrovat
Přihlášení
Zapomenuté heslo
Registrovat
Košík
0
Váš košík
Cena celkem: 0 Kč

Dell Next Business Day

Služba Dell Next Business Day On-Site vás zbaví starostí o váš nový notebook. V případě závady za vámi Dell vyšle technika, který po celou dobu servisního období zajistí servis včetně náhradních dílů a práce. Next Business Day tak znamená méně problémů pro vás.

Dell Next Business Day On-Site zahrnuje tyto služby:

  1. 30denní úvodní asistence
  1. Nepřetržitá (tj. 24/7) komplexní online podpora
  1. Telefonická technická podpora
  1. Servis u zákazníka do druhého pracovního dne (NBD On-Site)

30denní úvodní asistence

Po dobu prvních 30 dní po dodání hardwaru nebo softwaru Dell máte k dispozici telefonickou technickou podporu, která vám pomůže s jakoukoli instalací a konfigurací, týkající se těchto produktů. Pokud si něčím nejste jistí, nebo nevíte jak něco zprovoznit, můžete využít právě tohoto řešení.

Nepřetržitá (tj. 24/7) komplexní online podpora

Na adrese support.euro.dell.com získáte bezplatnou online asistenci včetně e-mailové podpory. Budete mít přístup k manuálům, nástrojům na diagnostiku problémů a informacím o hledání závad. Můžete zde najít aktuální ovladače, odpovědi na často kladené otázky nebo se sami zeptat techniků a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Telefonická technická podpora

Máte-li problém se svým produktem značky Dell a nejste schopni jej vyřešit pomocí naší online podpory, je třeba kontaktovat linku Dell se žádostí o provedení diagnostiky problému. Tato služba umožňuje společnosti Dell rychle a efektivně zjistit případné problémy systému a stanovit pro vás nejvhodnější a nejrychlejší způsob jejich nápravy. Telefonická podpora a servis je k dispozici v běžné pracovní době od pondělí do pátku mimo víkendů a státních svátků. Hovory na linku telefonické technické podpory Dell jsou zpoplatněny podle běžné telefonní sazby.

Servis u zákazníka do druhého pracovního dne (NBD On-Site)

Po nalezení závady telefonickou podporou umožňuje služba Dell Next Business Day vyslání certifikovaného technika k zákazníkovi. Pokud technik zaznamená telefonické hlášení závady do 17 hodin během pracovního dne (pondělí – pátek), a pakliže jsou dostupné nezbytné náhradní díly, bude technik vyslán do druhého pracovního dne.