Ukažte svůj obličej přátelům i celé rodině během internetové komunikace. Díky kameře Canyon CWC2 budou mít vaši diváci pocit, jako kdybyste s nimi byli ve skutečnosti. Kamera byla vybavena celou řadou pokročilých funkcí, mezi kterými nechybí manuální úprava zaostření a zabudovaný mikrofon, díky kterému vás vaši známi i uslyší. Kamera vás zároveň neomezuje na pouhé streamování vašeho pokoje do světa, je schopna také pořizovat video záznam ve VGA rozlišení rychlostí 30 snímků za vteřinu. Po upevnění například na monitor nebudete muset se základnou kamery již hýbat, kameru je možno polohovat velice snadno díky 360° držáčku.
Klíčové vlastnosti:
- Automatické vyvážení bílé
- Otočný volič pro manuální zaostření
- Funkce automatické detekce obličejů
- Otočný, 360° držáček
- Zabudovaný mikrofon
Specifikace:
- Výkonný obrazový senzor CMOS o velikosti 1,4“ a rozlišením 2 Mpx
- Max. rozlišení videa: 1600x1200
- Záznam videa: v rozlišení 640x480 rychlostí 30 fps
- Připojení skrze USB 2.0
- Hmotnost: 86 g
- Rozměry: 95 x 95 x 92 mm
Full HD (někdy též označováno jako 1080p) je standardizované rozlišení 1920x1080px v poměru stran 16:9. Nabízí tak mnohem vyšší kvalitu obrazu než HD ready a HD+. Výsledkem je detailnější a jemnější obraz, což oceníte nejen při sledování filmů, ale i při hraní her nebo čtení textů na internetu. Dnes se navíc veškerý obraz přizpůsobuje tak, aby vyhovoval požadavkům pro Full HD rozlišení. Ještě vyšší rozlišení pak představuje Ultra HD.
Plug and Play (z angličtiny „Připoj a hraj“) je technologie připojení hardwaru, kdy počítač nové zařízení snadno rozpozná nebo automaticky nainstaluje potřebné ovladače. Uživateli tak odpadají komplikace spojené s instalací a konfigurací připojeného hardwaru.
USB 2.0 je druhá generace USB rozhraní, která se poprvé objevila v roce 2000. Maximální podporovaná rychlost je zde 60MB/s.
CMOS (Complementary Metal–Oxide–Semiconductor) je technologie využívaná při výrobě většiny integrovaných obvodů – zejména u čipů, mikroprocesorů nebo pamětí.
Windows je označení pro více různých operačních systémů, které jsou vytvářeny, vyvíjeny i prodávány společností Microsoft. Všechny využívají grafického uživatelského rozhraní. Liší se však použitým jádrem, účelem využití (v PC, mobilních telefonech apod.) i úrovní multitaskingu (schopnost systému zvládat více úloh najednou).